Sunday, April 6, 2014

ProRide bakal dijual semula

Salam,
Seperti yg semua maklum, saya terpaksa tangguh jualan disebabkan telah berpindah dan jarang berada di Malaysia. Good news, bulan depan InsyaAllah saya bercadang menjual semula ProRide disebabkan permintaan dan sekali lagi ingin memohon maaf disebabkan ramai yang bertanya walaupun selepas sy kira 3 tahun terpaksa stop jualan,namun sehingga ke harini masih tak henti2 bertanya tentang Proride.

Disebabkan itu,sy berterima kasih dan terharu dan InsyaAllah saya akan bermastautin di Puncak Alam, namun begitu,seperti dulu, sesiapa yang ingin membeli, saya masih akan buat pos ke rumah anda. Sesiapa di area Puncak Alam, mungkin boleh cod,atau pada sesiapa yang sanggup datang Puncak Alam juga boleh cod.

InsyaAllah akan bermula bulan depan,namun saya akan confirmkan semula dalam website ini.

Tq :)

2 comments:

areyf said...

satria 1.3 abs standart dgn sport spring . total berapa . cod Puncak alam .

Unknown said...

Hi en boleh bagi info mengenai bisnes spare parts kereta.

Post a Comment