Friday, September 10, 2010

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin

Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya dan mohon maaf zahir dan batin jika ada tersalah silap sengaja mahupun tidak sengaja..



Walaupun dengan kemeriahan Hari Lebaran ini, sama2 kita berdoa supaya urusan harian kita dipermudahkan dan kita dilindungi dari segala musibah, bencana. Tidak lupa juga kepada kedua ibu bapa, guru-guru dan Al-Fatihah buat mereka yang telah kembali ke rahmatullah. Juga sama2 kita berdoa untuk sedara seIslam kita di Palestin agar Allah melindungi mereka juga dan memberi rahmat kepada kita semua.

Juga tidak lupa selain memohon maaf sesama kita, kita juga berdoa agar Tuhan mengampunkan dosa kita, ibu bapa kita, guru2 kita, saudara mara, jiran2, sahabat handai serta seluruh umat Islam. InsyaAllah.

Dikesempatan ini juga, saya ingin mengucapkan berbanyak terima kasih kepada mereka2 yang menyokong dan membantu dari segi membeli, mempercayai dan menghebahkan kepada kawan2 lain tentang ProRide dan semoga Allah dapat membalas jasa baik anda. Semoga ProRide dan Sapura berkembang maju bersama2 keberkatan dan keredhaan Allah.InsyaAllah.

Salam ikhlas dari saya

Muz aka KaptenProRide
Juga bagi pihak seluruh warga kerja ProRide,Sapura Industrial, Sapura.

No comments:

Post a Comment